FANDOM

GumiśScape to gra tworzona przez Studio Kulka. Należeć będzie do gatunku gier planszowych, a dokładnie do gier dywanowych.

Zapowiedzi Edytuj

Studio Kulka zapowiada, że w grze pojawi się rozwinięta fabuła, dużo różnorodnych broni, duży obszar gry i system levelowania podobny do gier RPG. Prócz tego jeden z pracowników studia ujawnił nazwę jednej z broni. Nazywać się będzie "Drabina Trójnocy".

Fabuła Edytuj

Według zapowiedzi szefa PR firmy produkującej grę fabuła będzie się kręcić wokół Toudiego - Gumisia należącego do Wilkokłaków. Akcja gry dziać się będzie w latach 1 przed. o. M. W. oraz 20 do 29 po. o. M. W, czyli artefaktu, który udostępnił Gumisiom i Jasnym Morświnom swoją moc. Po tym wydarzeniu, które, jak zapowiedział CenCek będzie dokładniej opowiedziane w dodatku do GumiśScape`a, lub w następnej części, Sojusz Obojga Cesarstw, czyli Gumisiów i Jasnych Morświnów opanował moc tegoż artefaktu, co przyczyniło się do nagłego przyspieszenia rozwoju technologii opartej na Gumijagodach. Pojawiły się również jednostki mechaniczne, takie jak Czołg Bodyguard i maszyna krocząca Signature, jak i również pancerze dla piechoty (Wzmocnione Pancerze Typu Egzoszkielet) oraz zaawansowane technologie dział Gumi-Strumieniowych i laserów Morświnydowych.

Świat gry Edytuj

CenCek w swoim wywiadzie ujawnił, że w grze pojawią się dwa bóstwa: Latający Potwór Spaghetti oraz Niewidzialny Różowy Jednorożec. LPS wyznawać będą głównie Gumisie i Jasne Morświny, a NRJ Domisie i Ciemne Morświny. Świat gry nazywać się będzie (a jakże!) "GumiśScape".

Stopień ukończenia Edytuj

Stopień ukończenia gry jest określany na 3%.

Data premiery Edytuj

Data premiery gry wyznaczona została na razie na początek roku 2010.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki